fredag, februari 12, 2010

Ny blogg! Och gamla.

Det är möjligt att det börjar bli rörigt med mina bloggar, men jag ska försöka bena ut hur det ser ut.

FÖRST OCH FRÄMST vill jag alltså upplysa om att jag fått den nästan skamlöst stora äran att skriva på kulturbloggen Lost Weekend, tillsammans med Nadja och Rebecka. Människor som vet hur man använder ord, helt klart.

Sedan finns alltså Dunka Dunka, vilken är bloggen ni läser nu.

Jag har också tillsammans med Gabriel och Johannes medverkat på Världshistoriens 101 bästa judar, en blogg att återvända till, om inte annat för att få läsa såväl judehatarkommentarer som initierade professorskommentarer.

Vidare finns den allmänna recensionsbloggen Kill Karaoke, också driven tillsammans med Johannes och Gabriel. Den uppdateras kanske inte jätteofta, men om jag bara gör mitt jobb istället för att ägna mig åt orealistiska kärleksdrömmar så ska en bokrecension dyka upp där snart, en som kommer behandla allas vår Johannes Nilssons kommande kortroman.

Slutligen vill jag också berätta, för att ni inte ska somna, att ett nytt episkt projekt är på gång. Det kommer bli Världshistoriens bästa blogg, det också.

3 Comments:

At 12:50 em, Anonymous Anonym said...

har du dött martin? har inte kunnat finna några tecken livstecken från dig på internet på över en månad/i

 
At 1:07 em, Blogger Martin Janzon said...

anponym 1:
Jag har ingen aning faktiskt. Ser det här ut som en emoblogg eller? Va? Va?

anonym 2:
Jag har inte dött (tror jag), men jag har varit i Berlin och så har jag haft nån sorts bloggpaus, både från mina och andras. Men nu får det bli back on track, kommentera andras bloggar och kanske rent av skriva nåt själv. Jag vill ju trots allt det, egentligen. Just i detta nu jobbar jag faktiskt på 00-talets bästa låtar. Det är bra. Ett steg i bloggtaget.

 
At 7:29 em, Anonymous Anonym said...

Vad är den sanna orsaken att vissa värstingar döms aldrig t.ex. muthärvan i MIGGAN: jo, allra största katastrofen var inte i hemlandet som jag flydde; tvärtom, HÄR: MIGGANs handläggare FADIME BAKIR TAR BETALT (mutor). Eftersom jag är gömd asylsökande kan inte ens besöka polisen. Vart skulle jag anmäla sådana kriminella anställda?
Mvh.
m.jallow

 

Skicka en kommentar

<< Home