torsdag, mars 20, 2008

Titellös

De goda nyheterna flödar! Om femton minuter ska jag lämna denna håla som kallas Linköping för att återförenas med den gigantiska metropolen Örebro, och innan dess ska jag hinna städa huset och äta kladdkaka. Det här kommer med andra ord bli mitt tredje kortaste inlägg någonsin, men inte desto mindre ett viktigt sådant. Jag har, fullkomlig som jag är, kommit fram till hur en mobiltelefon fungerar, och har därför min dator fylld med allehanda foton, föreställandes den bildsköna jag själv. Först påsklov alltså, men efter det ska jag, om det visar sig vara roligt, göra om min blogg till en värdelös "det här har jag på mig idag"-blogg. Nåväl, detta hindrar ju inte att små skrönor och listor kommer dyka upp i vanlig ordning, vilket leder in mig på god nyhet nummer två: Min sjuttiotalslista har aldrig varit så klar som nu, vilket egentligen mest innebär att det går framåt (för klar är den inte), men ändå. Det är snart det roligaste kvar, hästjobbet börjar nå slutet.

Glad påsk på er alla, och njut av denna fantastiska högtid fylld av död, häxor och jobbiga ungar.

2 Comments:

At 12:45 fm, Blogger Ward said...

Fan, jag har själv tänkt att genomföra någon slags "Blondinbella"/"Kenza"-vecka, med mitt enda mål att på så kort tid som möjligt göra mig lustig över dem samt locka till mig en jävla massa besökare. Det enda kruxet är att det verkar ta en fruktansvärt massa tid, tid som jag hellre spenderar med kvinnor, sång och vin om kvinnor vore receptiva, sång=rap och vin=öl. Men om du har så JÄVLA mycket tid on your hands så borde du göra det. Det kan bli kul.

 
At 11:51 fm, Blogger Martin Janzon said...

Egentligen känns det ju otroligt ofräscht att göra sig lustig över dem, och det är nog inte ens mitt mål, men det lär ju bli ofrånkomligt på nåt sätt. Jag tror faktiskt en anledning är att jag tror tvärtom mot dig, att det INTE tar en massa tid. Om man inte ska göra nåt bra av det hela förstås... Tid on my hands längtar jag ständigt till och reminissar över de glada dagarna efter gymnasiet när jag satt hemma hos mor och far utan råd med bussbiljett till stan men med all tid i världen att surfa på internet och titta på dålig tv.

Det är möjligt att jag bara gör nåt engångsinlägg av det hela, och isf kan du med fördel bara lite lätt påstå att du bygger vidare på bloggtrenden och så har du din Blondinbella-vecka.

 

Skicka en kommentar

<< Home