lördag, april 07, 2007

Världens bästa

Jag är fortfarande på påsklov (eller, som de säger, vi har "hemstudier") och tänker därför inte skriva inlägg i bloggen. Jag tänkte bara önska glad påsk.

Men när jag ändå är igång, kan jag bidra med två "världens bästa".

Världens bästa albumtitel:

Yes Darling, But is It Art? (Television Personalities)

Världens bästa låttitel:

Mommy, What's a Funkadelic? (Funkadelic)

Jag tänker inte förklara varför dessa två titlar, särskilt TP-skivans, är helt geniala. Fundera ett tag och ni kommer på. Eller känn det bara direkt.

3 Comments:

At 2:42 em, Anonymous Anonym said...

Håller helt med dig! De var ju klockrena:) Glad Påsk på dig!:)

 
At 3:18 em, Blogger Martin Janzon said...

Fragor i lattitlar kan iofs diskuteras, men det ar nagot med de jag verkligen gillar (och i skrift fungerar de utmarkt!).

Tack sa mycket och glad pask pa dig med!

 
At 9:41 em, Anonymous Anonym said...

Själv tycker jag att "Mellon Collie and the Infinite Sadness" med Smashing Pumpkins är en himla fyndig skivtitel :)

 

Skicka en kommentar

<< Home