måndag, juli 16, 2007

Likt Lasaros

uppstår nu Dunka Dunka igen med full styrka. Med ambitionen att vara ännu mer läsvärd kommer jag, även känd som Den Goda Smaken, eller ibland bara Smaken Själv, ge er det ni behöver igen. Jag trodde mitt uppehåll skulle bli längre, men det finns ingen anledning längre att låtsas att jag har ett liv, så jag kan lika gärna skriva skit igen. Och faktiskt har jag fått mindre liv på sistone, nu äntligen ska jag bara vara hemma på sommarlov ett tag, efter att ha rest runt och haft mig.

Förmodligen kommer ingenting bli bättre, som det så sällan blir, och förmodligen kommer mitt läsarantal vara fortsatt lågt. Förmodligen kommer jag återigen få ångest över att jag inte producerar tillräckligt bra saker, och förmodligen kommer det återigen mest handla om gamla sunkiga saker ni redan visste allt om.

Förhoppningsvis kommer ni gilla det.

Här under kan ni läsa om mitt Peace and Love-besök. Blogger lyder mig inte som den underdåniga slav den ska vara, utan har lagt mina inlägg i en ordning jag inte vill.

4 Comments:

At 10:28 fm, Anonymous Anonym said...

Härligt att du är tillbaka! Om du vill ha P&L-inlägget före detta kan du gå in på "alternativ för inlägg" eller nåt i den stilen under där du skriver inläggen. Där ändrar du bara datumet till ett senare än gårdagens. Om du förstår. Jag förklarar alltid så luddigt. Hur som helst har jag precis lärt mig blogspots funktioner så det är inte hundra att det funkar... Men försök i alla fall:)

 
At 4:21 em, Blogger Martin Janzon said...

Ah, tack. Ska testa med nästa inlägg, men jag tror inte jag orkar ändra det här. Blogspots funktioner försöker jag bara lära mig i den mån jag absolut måste. Men så är jag ju en kulturvetare också, dvs lat och osystematisk.

 
At 4:42 em, Blogger Gabriel Larsson said...

Vadå få läsare. Som en vis man sade: de var bara tretton vid nattvarden!

 
At 6:37 em, Blogger Martin Janzon said...

gabriel:
Visst, du har en poäng. De var ju bara 30 st vid första Sex Pistols-spelningen också... eller vad de nu säger i 24 Hour Party People.

 

Skicka en kommentar

<< Home