måndag, april 27, 2009

Nytt liv för Dunka Dunka

Vad säger man? Jag sa redan innan att Världshistoriens 101 bästa judar skulle bli 2009 års bästa blogg, och jag har ingen anledning att ändra mig nu när allt är över. Men hur bra den är skiter förstås ni i, eftersom ni läser Dunka Dunka. Ni är förmodligen mer intresserade av mitt humbla liv och mina sublima åsikter om populärmusik, än vad ni är av, vad ska vi dra till med, Tomas Tvivlaren. Kanske saknar ni också den ännu mer avslappnade tonen som jag vill minnas att jag brukade hålla mig med här. Jag har inte vågat kolla besöksstatistiken, men jag hoppas att ni är några kvar som läser den här skiten. Hur ska jag annars orka slutföra 90- och 00-talslistorna? Men innan dessa listor kommer ett par hederliga, vanliga inlägg, nu närmast ska jag svara på ett frågeformulär, ett sånt där där man ska skriva vad man har på sig idag och om är katt- eller hundmänniska, typ. Kan nog bli roligt tror jag. 

På återhörande snart då. Tills dess: fildela lugnt!

8 Comments:

At 7:21 em, Anonymous Mike Oldfield said...

Skulle gissa att vi är generande många som "fortfarande läser den här skiten", och som ser fram emot det nya livet för Dunka Dunka. :)

 
At 12:35 em, Blogger Marey said...

Håller med föregående talare.. har saknat dunka dunka lite. btw, vad andvänder du för tjänst för att mäta statistik?

 
At 1:30 em, Blogger Martin Janzon said...

Mike och Marey:
Vad roligt! Nu närmast väntar förstås lite valborgfirande och annat ungdomligt, men om några dagar så är jag igång igen på riktigt.

Jag använder susnet.se/tjanster. Funkar rätt bra tycker jag, även om man inte kan få massa spexig extrainformation, som man kan få om man använder t ex Google analytics (vilket vi använde till judebloggen).

 
At 9:09 em, Anonymous Mathilda said...

Jag har saknat dig! Keep on rockin', homie!

Du kommer att ha massor av skit att skriva om i sommar, eftersom vi ska festivala.

Fuck off nu kör vi. Det går bra nu.

 
At 9:28 em, Blogger Marey said...

jag tyckte googles verkade så himla knölig bara.. men den är kanske värt ett försök? för mycket spex kan det aldrig bli.

 
At 1:29 fm, Blogger Marey said...

google analytics var ju busenkelt, vet inte alls hur jag fick för mig att det var svårt. men tack!

 
At 11:38 fm, Blogger Martin Janzon said...

mathilda:
Tack kära du! Ja, jag kommer ha allt att skriva om.Senare idag kommer en liten uppdatering här, det är inget att vänta med.

marey:
No props!

 
At 3:05 fm, Anonymous Teknik Telekomunikasi said...

Det låter som om du har mycket att berätta och ser fram emot spännande innehåll på din blogg! Vad motiverade dig att starta "Världshistoriens 101 bästa judar," och hur tror du att din blogg kommer att utvecklas framöver?
Telkom University

 

Skicka en kommentar

<< Home